.
Assalamualaikum & Annyeonghaseyo. I'm MsHanisah. Welcome to my blog page. Be nice here and if you don't mind please leave your footsteps at my cbox . Thank You.


  • No Harsh Words Here
  • No Advertisement
  • Can Ex-links Here







  • © 2013 - Skins by FarahDini
    Original Skin :Uhmi
    The Owner :DanDeLion SinDora
    Cute Icons :Pixel

    Follow on Feedspot
    Am i hAppY . . .?
    Thursday, September 22, 2011 - {0 Comments}
    BismiLLahirrahmanirrahim . . . 


    AlhamduLLillah . . . sejak aku dlahirkan smpai la skrng nie, umur aku dh masok 17 tahun dh pon. Org kte ' sweet seVenteen ' ! haha~ Ape yg aku dh belajar ? byykkk sggt ! yg pling penting aku hampir memahami erti kehidupan yg Allah bgi nie. . rupe2nye, byk lgi rintangan n masalah yg tgh tunggu aku kt luar sne tu. .yg buat ak takot nk menghadapinya. Btw, thank you so much mama n abah ! ! saranghaeyo ! <3


    CINTA ? ? korang percaya x .. ?? meSti la kn2..haha~ 
     First skli, aku cinta pada Allah yg izinkn aku lihat dunia nie.., then, aku cinta pada Rasullullah. . seterusnya, pada seorng insan yg akan membimbing aku hingga ke akhirat. . Aminn ~~ sape insan yg ak mksudkn nie. . ? hahah ~ aku pon xtau, tu semua urusan Allah. . hanya pada Allah aku berserah. . 
    tpi soaL cinta nie . . rumit sgt mcm masalah mathematics yg ssh nk selesai dan mengelirukn. 
    huhuh ~

                          
    Tpi aku xkn mengalah dgn senang dan akn terus berusaha. .aku akn terus pegang kata2 seseorng, " nangis lah sepuas-puas haty, lps tu bngun dan jgn pandang belakang lgi " 
    i miss u so much. . . .bro, !


    Kpda kwn yg aku rndu yg brada jauhh. . dri sni, tpi dekat sgt2 bgi aku. . aku nk sgt jelaskan ape sbenar nya yg brlaku,ape yg aku rase skrng nie. . aku minta maaf sgt2 kalu ade buat salah dkt kamu. . tlongg la percaya kt aku. .kalu ade jodoh kte akn jumpa lgi. . Amin, insyaAllah !


    LaSt buT not Least, hani you must be more patient and try to be happy although you're not. Think more poSitive ! okeyh ! i believe one day i will find my charming. . . and become successful person. AMINN !

    _ _ _ _ _ _ _

    Post a Comment

    Do Leave A Comment !





    .